Blog Netexpo Internet

New

Marketing automation stap 2: de B2B-klantreis uitdenken in fasen

Door een fictief personage te creëren die overeenkomstig is met jouw klantdoelgroep, ben je in staat beter te communiceren met de doelgroep. Maar voordat klanten voor jouw organisatie kiezen en tot aankoop overgaan, doorlopen zij een aantal fasen. Dit is het begin van de buyer journey (klantreis).
13-7-2015  |  Kayleigh Schaap  |  0 reacties

Kritieke Magento security patch SUPEE-6285

Om je webshop te beschermen tegen aanvallen van buitenaf, raden we je aan om de Magento patch update SUPEE-6285 te installeren. Dit geldt voor alle Magento pakketten, dus Enterprise en Community shops.
10-7-2015  |  Gert-Jan Dekker  |  0 reacties

Ben jij mobilegeddon-proof?

Bedrijven kunnen er niet langer onderuit, doelgroepen en klanten gebruiken steeds vaker hun mobiele apparaten om websites te raadplegen. Zo blijkt uit cijfers van Google dat 50% van de zoekopdrachten afkomstig zijn van mobiele gebruikers. De mobiele ...
9-4-2015  |  Kayleigh Schaap  |  0 reacties

Patch update Magento veiligheidslek SUPEE-5344

Afgelopen vrijdag is er een patch update uitgekomen voor een veiligheidslek in Magento software (SUPEE-5344). Dit geldt voor alle Magento pakketten, dus Community en Enterprise shops. Door dit lek kunnen er gegevens uit de Magento installatie gehaald...
9-4-2015  |  Gert-Jan Dekker  |  0 reacties

Netexpo certified business partner van Tripolis

Vorige week woensdag is Netexpo, onderdeel van de Just Internet Group, bronze partner geworden van Tripolis. Als partner adviseren wij opdrachtgevers over de inzet van Tripolis Dialogue e-mail marketing software en kunnen wij deze software volledig z...
11-3-2015  |  Kayleigh Schaap  |  0 reacties

Taart voor onze gecertificeerde Magento Developers!

Vandaag viert de Just Internet Group een klein feestje voor een grootse prestatie. Twee van onze collega’s, Hans Blaauw en Hans van der Molen, hebben de afgelopen periode hard gewerkt om hun Magento Developer certificaat te behalen en dat deden zij...
10-3-2015  |  Kayleigh Schaap  |  0 reacties

Aan de slag met marketing automation; breng jouw buyer persona’s in kaart

Als je niet weet wie je klanten zijn, kun je helaas ook niets verkopen. Waarschijnlijk heb je wel een idee wie je doelgroep is, maar kun je ook een specifieke omschrijving geven van deze doelgroep? Oftewel, wie zijn jullie buyer persona’s?
4-3-2015  |  Kayleigh Schaap  |  0 reacties

Marketing automation; van lead naar customer

In de afgelopen paar jaar is marketing sneller veranderd dan de 50 jaar ervoor. Omdat het oriëntatieproces van jouw kopers steeds meer online plaatsvindt, hebben ze minder vaak en ook pas later in het aankoopproces contact met de sales professionals...
1-12-2014  |  Jordy Lefeber  |  0 reacties

Omzet verhogen tijdens de feestdagen?

De ordernotificaties en servicemails die u als webshopeigenaar naar uw klanten stuurt, verdwijnen helaas te vaak ongeopend in het mapje ‘reclame’. Hoe kunt u op een andere manier de loyaliteit van uw klanten verhogen? Vlak voor de feestdagen lanc...
28-11-2014  |  Gabriella van der Greft  |  0 reacties

10 tot 30% omzetstijging door achteraf betalen

Eén van de key factors die het succes van een webshop bepalen, is het aanbod van betaalmogelijkheden die aansluiten bij de betaalbehoefte van de potentiële klant. Een klant zal sneller overgaan tot een online aankoop, als de gewenste betaalmethode ...
30-7-2014  |  Gabriella van der Greft  |  3 reacties

Over dit blog

RSS
Netexpo Internet is al meer dan 18 jaar gevestigt als internetbureau in Haarlem. Wij delen graag onze kennis met jou en houden je op de hoogte over de laatste ontwikkelingen en trends op gebied van internet, website ontwikkeling en online marketing.