Stox inspireert en informeert via Facebook

Het doel van de Facebookpagina is om mensen te informeren en te inspireren. Het informeren is veelal op basis van interessante content, tips en weetjes en de mogelijkheid om vragen te stellen aan Robin Keller, directeur en tevens expert binnen Stox.
 

Social shopping


Om de fans te inspireren is ervoor gekozen om het keukenaanbod van Stox te integreren binnen Facebook. De beleving van een keuken speelt een grote rol tijdens het aankoopproces van de klant. Stox gelooft erg in het principe klanten op meerdere online platformen te inspireren, oftewel Social Shopping.


Pinkster-campagne


Als fan van Stox krijg je tijdens Pinksteren een leuk voordeel. Als je voor 26 mei fan wordt is er via de Facebook applicatie een kortingscoupon aan te vragen. Door middel van het opgeven van je e-mailadres binnen de Facebook-app krijg je de coupon per e-mail opgestuurd.

Een mooie combinatie van online en offline. Een voordeel voor de fan/klant en tevens traffic naar de winkels van Stox.
 

Word ook fan Facebook.com/stoxvloeren.keukens ยป

08-05-2012 | Ingrid Dijkstra

Reageer

Naam: *
Naam: *
E-mail: *(Wordt niet gepubliceerd)
Reactie: *


* Verplicht