Conversie Optimalisatie - meer omzet uit je website

Wanneer je huidige website functioneel goed werkt, maar je er meer resultaat uit wilt halen, ga je zoeken naar mogelijkheden voor verbetering. Die verbeteringen hoeven niet altijd te betekenen dat je een compleet nieuwe website nodig hebt. Vaak zijn er nog onbenutte kansen binnen je huidige website. Dat proces noemen we Conversie Optimalisatie, oftewel het aantal conversies (behaalde doelen) verhogen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan meer bestellingen, meer contactaanvragen of meer interactie.
 

Hoe werkt conversie optimalisatie?


Bij het optimaliseren van websites gaan we dus uit van je bestaande website. Een uitgebreide analyse op visueel en technisch vlak, resulteert in een verbeterplan. Dit kunnen zeer kleine wijzigingen zijn, zoals het verplaatsen van een button of het aanpassen van de kleur van een link. Of grotere maatregelen waarbij we de indeling van je template aanpassen, om zo de belangrijkste inhoud van je website onder de aandacht te brengen.

  1. Analyse van je huidige website
  2. Advies in de vorm van een verbeterplan
  3. Eventuele realisatie in de vorm van design of technische implementatie
  4. Monitoring en rapportage van de resultaten

Meer informatie?


Neem vrijblijvend contact op met een van onze accountmanagers.
We denken graag met je mee!


+31(0)23 - 531 88 74

Bezoekersadres:
Hulswitweg 14
2031 BG Haarlem

Bel mij terug