E-commerce.

 

Ultieme merkbeleving


Voor een webshop met online en offline impact zetten we samen met jou een omnichannelstrategie op. De behoeftes van jouw klant staan hierbij centraal voor een ultieme merkbeleving.
 

Omnichannelstrategie webshop

In een omnichannelstrategie haken alle middelen in elkaar. Voor een ultieme merkbeleving wil de klant gelijke behandeling en benadering in alle on- en offline-kanalen. Het lanceren van een webshop heeft daarom soms een grotere impact op je organisatie dan je denkt. Als een klant iets via je website bestelt, verwacht deze dat ophalen in je fysieke winkel geen probleem is. Dit lijkt simpel, maar vergt vaak organisatorische, logistieke en systeemtechnische aanpassingen.
 

Hoe helpen we je?

Voor een geslaagde omnichannelstrategie ondersteunen we je met:
  • Het helder krijgen in het verloop van de buyer's journey en hoe je flexibel inspeelt op klantwensen en merkbeleving tijdens deze buyer's journey.
  • Advies voor een e-commerce platform dat het beste aansluit bij de gewenste merkbeleving. Hierbij kijken we naar de benodigde organisatorische veranderingen en de technische consequenties voor het koppelen van kassa-, online bestel- en logistieke voorraadsystemen om deze merkbeleving te realiseren. 
We begeleiden je graag om tot een webshop te komen met een geslaagde omnichannelstrategie.
 

Heb je vragen?

Neem vrijblijvend contact op met:

Remco Vriesema. Managing partner

 

remco@netexpo.nl

 

Benieuwd naar hoe wij jou kunnen helpen?

Neem contact op.