Hoe wij werken.

Vorige  Vorige
1 Doelgroep.
2 Beleving.
3 Content.
4 Platform.
5 Marketing.
6 Analytics.
Netexpo digital cycle.

Waar je ook heen wilt met je online plannen, samen stippelen we de beste route uit. Dat begint met het uitdenken van de slimste online strategie om je doel te bereiken. Met ons Netexpo Digital Cycle bereik je dit in zes stappen.

Start
Doelgroep.

Voor wie doe je het? Laat je adviseren door de beste specialisten: je klanten. Het value propositie canvas brengt hun behoeften in kaart.

Beleving.

Wat voelen en willen ze? Om de klantbeleving helder te krijgen werken we samen de persona’s uit. Dit geeft je inzicht in hun reis in relatie tot jouw product of dienstverlening.

Content.

Ben je wel écht relevant? Met een contentstrategie richt je jouw communicatie effectief in. Zo weet je precies waar en wanneer je kennis moet delen over jouw producten en/of diensten.

Platform.

Welke deksel past op het potje? Wanneer we weten wat jij en je klanten willen, gaan we beginnen met bouwen. Daarbij houden we natuurlijk rekening met de wireframes, look & feel en vindbaarheid.

Marketing.

Klaar om de markt te veroveren? Want nu het platform staat, moeten we dat en waarom jij de beste bent uiteraard op alle mogelijke manieren verkondigen.

Analytics.

Progressie? Voor de sterkste resultaten is meetbaarheid uiteraard belangrijk! In maandelijkse voortgangs- en rapportagemeetings bespreken we de resultaten.

 
Volgende  Volgende
Doelgroep.
1. Doelgroep.

Voor wie doe je het? Laat je adviseren door de beste specialisten: je klanten. Het value propositie canvas brengt hun behoeften in kaart.

 
Beleving.
2. Beleving.

Wat voelen en willen ze? Om de klantbeleving helder te krijgen werken we samen de persona’s uit. Dit geeft je inzicht in hun reis in relatie tot jouw product of dienstverlening.

 
Content.
3. Content.

Ben je wel écht relevant? Met een contentstrategie richt je jouw communicatie effectief in. Zo weet je precies waar en wanneer je kennis moet delen over jouw producten en/of diensten.

 
Platform.
4. Platform.

Welke deksel past op het potje? Wanneer we weten wat jij en je klanten willen, gaan we beginnen met bouwen. Daarbij houden we natuurlijk rekening met de wireframes, look & feel en vindbaarheid.

 
Marketing.
5. Marketing.

Klaar om de markt te veroveren? Want nu het platform staat, moeten we dat en waarom jij de beste bent uiteraard op alle mogelijke manieren verkondigen.

 
Analytics.
6. Analytics.

Progressie? Voor de sterkste resultaten is meetbaarheid uiteraard belangrijk! In maandelijkse voortgangs- en rapportagemeetings bespreken we de resultaten.