Ledenbehoud met
e-mailmarketing


Ledenorganisaties staan voor een uitdaging: hoe behouden ze hun leden. Lees in de whitepaper hoe je e-mailmarketing inzet om jouw leden te binden:
e-book

  • Stel een e-mailmarketingplan op dat aansluit bij de organisatiedoelen.
  • Personaliseer de communicatie en dienstverlening om leden de waarde van je organisatie duidelijk te maken.
  • Verzamel relevante data van leden voor persoonlijke e-mailcommunicatie.
  • Communiceer je waarde en vergroot de de betrokkenheid.
  • Automatiseer het communicatieproces met marketing automation.

Persoonlijk en relevant communiceren via e-mail


Op het moment dat nieuwe leden zich aanmelden zijn ze overtuigd van de waarde van een organisatie. Daarna begint de uitdaging om deze leden te behouden en de toegevoegde waarde tastbaar te laten blijven. Daarnaast herkennen leden zich niet meer in ‘één-lidmaatschapsvorm-voor-iedereen’. Personalisatie van dienstverlening en communicatie speelt hierin een belangrijke rol.

Ren niet meer achter de feiten aan, maar geef je leden geautomatiseerd de persoonlijke aandacht die ze nodig hebben. In deze whitepaper lees je over de kansen die e-mailmarketing biedt voor een persoonlijke benadering en het vergroten van betrokkenheid. Een goede ledendatabase ligt hieraan ten grondslag.


Meer informatie

Wil je meer weten over wat (e-mail)marketing automation voor jouw organisatie kan betekenen?
Bekijk dan hier de informatie over onze dienstverlening.

Download de whitepaper

Je ontvangt de whitepaper 'Ledenbehoud met e-mailmarketing' als PDF in je inbox.

* Dit is een verplicht veld.

Share deze whitepaper.