Lead nurturing in 8 stappen

Het benaderen van leads uit lead generation campagnes kan veel tijd kosten. Het salesteam wil daarom alleen de leads met de grootste verkoopkansen opvolgen. Met behulp van lead nurturing e-mailcampagnes is dit mogelijk. Leads worden door het marketingteam met relevante content 'opgewarmd' totdat ze klaar zijn om te kopen. Op dat moment vindt pas de overdracht van leads aan het salesteam plaats. Verbeter met lead nurturing je online marketingstrategie en lead management. Stop met verkopen, help met aankopen! Ontdek met onze tips en het 8-stappenplan hoe je het hart en het brein van jouw relaties, klanten of leden voor je wint.

De voordelen van lead nurturing:


e-book
  • effectiever verkoopproces

  • effectief lead scoringsysteem

  • meer en kwalitatief betere leads

  • lagere kosten per lead

  • hogere transactiewaarde per lead



  • Marketing automation: van lead generation tot lead nurturing


    In dit e-book vind je een praktisch 8-stappenplan om een succesvolle lead nurturing campagne op te zetten en lead marketing toe te passen. Vergroot in korte tijd de verkoopkansen van je organisatie. Marketing automation en e-mailmarketing ondersteunt je bij het geautomatiseerd communiceren van de juiste content, op het juiste moment.

    Vraag vrijblijvend het e-book aan.

    Je ontvangt het 28 pagina-tellende e-book als PDF in je inbox.

    * Dit is een verplicht veld.

    Share deze whitepaper.